Strefa Wystawcy - krok po kroku
Strefa Wystawcy jest platformą on-line, dzięki której w łatwy sposób jako wystawca możesz zgłosić swój udział w targach, zamówić m.in. powierzchnię wystawienniczą czy niezbędne usługi techniczne. Strefa Wystawcy pozwala również na bieżące monitorowanie statusu Twoich zamówień, pobranie faktur i dokumentów wstępu.
- Zgłoszenie udziału dokonuje się poprzez platformę Strefa Wystawcy.
Jeżeli nie posiadacie Państwo profilu firmy w naszym serwisie, proszę uzupełnić, podpisać i przesłać na adres: klaudia.jozwinska ten FORMULARZ.
Po rejestracji dokumentu osoba wskazana na formularzu otrzyma dane do logowania. - Proszę zalogować się na stronie www.strefawystawcy.pl
- Proszę przejść do zakładki "SKLEP", wybrać rodzaj targów, na jakie składają Państwo zamówienie – INSECON 2025.
- Następnie proszę przejść do podzakładki "USŁUGI TARGOWE".
- Z dostępnych pozycji proszę wybrać zgłoszenie uczestnictwa. Wybraną usługę należy dodać do koszyka.
- Następnie proszę wrócić do asortymentu sklepu.
- Z dostępnych pozycji proszę wybrać odpowiedni rodzaj powierzchni: powierzchnia niezabudowana - oferta bez stoiska lub powierzchnia zabudowana - oferta ze stoiskiem. Wybraną usługę należy dodać do koszyka.
- Na końcu proszę przejść do koszyka i kliknąć w ikonę wysyłającą koszyk (ikona strzałki przy wartości zamówienia) – tylko wysłane zamówienia trafiają do naszej weryfikacji i rejestracji.